Isnin, 30 Oktober 2017

Testimoni ESP dan Vitamin C Shaklee Untuk Hilangkan Parut Demam Campak

Teks: Linda Kamal
Foto: Google
Entry: 12/44

Terima kasih kerana melawat blog www.superherolin.com. Testimoni pengguna Shaklee untuk demam campak dewasa @ chicken pox. 

Pelanggan ni agak skeptikal hendak makan ESP dan Vitamin C Shaklee. Tetapi setelah beliau mencuba kedua-dua produk Shaklee ni, lubang-lubang di muka beliau sebelum ni dah mula tertutup dan sembuh sepenuhnya.

Anda boleh baca testimoni di bawah.

Kepada Syarikat dan Ejen-Ejen Shaklee. Ini untuk kamu.

Tujuan saya buat perkongsian ini bukan hendak menjatuhkan atau mengaibkan syarikat (Shaklee).

Saya hanya berkongsi kepada kawan-kawan fb, mungkin bermanfaat. Tahun lepas, mungkin pada 29.11.16 saya mula kena demam campak. Mulanya saya fikir jerawat, jadi saya tak ambil pusing. Saya teruskan makan kerang. Lepas tu terus jadi gatal-gatal yang teruk dampai saya tak tahan. Saya tampar-tampar muka saya dan saya garu. Barulah saya perasan yang saya ada demam campak. Mungkin sebab saya makan kerang, campak jadi bernanah.

Kerana terlalu gatal, saya picit nanah supaya keluar. Kulit muka saya pun jadi berlubang. Doktor kata jika nak sembuh memang lambat dan bukan 100% sembuh sebab kulit saya bukan kulit bayi. Saya mula rasa takut. 

Macam mana hendak berdepan dengan orang ramai bila kulit muka saya begini. Saya keluar rumah pakai 'mask'. Bila saya post gambar saya ramai yang cadangkan produk A-Z dan produk herba kampung. Saya tinggal di bandar. Macam mana nak cari herba kampung? Terima kasih kepada semua yang berikan cadangan kepada saya. 

Antara orang pertama yang memberi cadangan, dia sarankan saya guna produk Shaklee. Saya tahu produk Shaklee dan bertahun-tahun tapi saya tak pernah peduli. Saya ni negatif dengan produk-produk apatah lagi yang berkaitan dengan MLM.

Tapi kerana terpaksa, saya pun cuba. Saya guna ESP dan VITAMIN C. Apa yang terjadi MEMANG LUAR BIASA.

Dalam SEMINGGU ja saya guna, saya dah rasa peubahan pada KULIT saya. Proses PENYEMBUHAN CEPAT. Campak jadi kering dan mengecut. Pertengahan bulan 12, parut chicken pox dah PUDAR. Dalam 1 bulan lebih sahaja demam campak saya dah sembuh 100%. Langsung TAK ADA KESAN dekat muka saya. Bulan januari 2017 ada kawan tanya "bukan ada chicken pox ke?". Saya jawab "Ya. Dah sembuh sepenuhnya". HEBAT kan.

Gambar tu tak diedit dan tak guna kamera 360. Saya guna kamera biasa ja. Gambar tu gambar asli. Boleh jumpa saya dan tengok sendiri. Memang tak ada langsung bekas campak. Macam TAK PERNAH KENA CAMPAK.

Yang tinggal hanya lubang hidung dan tahi lalat. 

Saya bukan ahli atau ejen SHAKLEE. Saya hanya ingin berkongsi dan berterima kasih kepada produk SHAKLEE. Jadi pengajarannya, jika ada kawan-kawan FB tag kita apa-apa produk kesihatan yang sah dan berdaftar KKM. Jangan marah dan negatif. Mana tahu satu hari nanti kita perlukannya. Tak payah susah-susah nak cari. Boleh hubungi terus ejen tersebut. Sekian perkongsian saya.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa pendapat anda tentang post saya kali ini? Tinggalkan komen anda dibawah.